کلینیک فیزیوتراپی، اورولوژی و پزشکی

مقالات فیزیوتراپی ، توانبخشی ، درمان فیزیکی و همچنین مقالات مربوط به به اورولوژی ، سلامتی و پزشکی

کلینیک فیزیوتراپی، اورولوژی و پزشکی

مقالات فیزیوتراپی ، توانبخشی ، درمان فیزیکی و همچنین مقالات مربوط به به اورولوژی ، سلامتی و پزشکی

ایردراپ چیست؟

به طور کلی ایردراپ (airdrop) در ارز دیجیتال به معنی کمپین های بازاریابی و یا کمپین های معرفی و جذب سرمایه گذار برای پروژه های بلاکچین و تکنولوژی های غیرمتمرکز در دنیای ارز دیجیتال است که در آن به کاربران شرکت کننده با شرایط از پیش تعیین شده کوین، توکن، NFT و یا رمز ارز رایگان تعلق می گیرد.

 از سال 2009 که برای اولین بار بیت کوین تحت شبکه بلاکچین به دنیا معرفی شد تا سال 2017 کوین ها و توکن های زیادی وجود نداشتند.

کوین های معروفی از جمله: اتریم، بیت کوین، دوج کوین، ریپل یا تتر که امروزه اسم آنها برای اکثر علاقه مندان به ارز دیجیتال و یا حتی مردم عادی نیز آشناست.

اما از سال 2017 که بیت کوین برای دارندگان و هولدرهای این کوین سود بسیار بالایی را به ارمغان آورد و همچنین پخته تر شدن تکنولوژی بلاکچین و یافتن مزایای زیادی در استفاده از این تکنولوژی موجب شد تا شرکت های متعددی دست به ایجاد کوین ها، شبکه های اختصاصی بلاکچین، توکن ها و یا حتی معماری های جدید مبتنی بر بلاکچین بزنند.

هر رمز ارز بسته به ارزش بازاری را که از آن خود کرده است در لیست کلی ارزهای دیجیتال، طبقه بندی و رتبه بندی می شود.

به مرور زمان با وارد شدن شرکت ها و پروژه های مختلف به این شبکه لیست ارزهای دیجیتال در حال بزرگ و بزرگتر شدن است.

بسیاری از سرمایه گذاران برای جلوگیری از ضرر و با دید بلند مدت، بر روی ارزهای دیجیتال شناخته شده تر و با رتبه بهتر سرمایه گذاری خود را انجام می دهند.

این امر موجب میشود که بسیاری از پروژه های جدید توسط سرمایه گذاران کمتر دیده شوند. به همین علت راه کار و مفهومی به اسم ایردراپ ارز دیجیتال، ظهور پیدا کرد است.

توضیحات بیشتر و مشاهده لیست آخرین ایردراپ های ارز دیجیتال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد